lördag 24 mars 2012

Publicerade texter

Nu har jag gjort en ordentlig genomgång över de texter som blivit publicerade på papper (med ett undantag). Sidan hittar du här. Tanken är att det ska bli lite lättare att hitta på sidan. Men för att du inte ska behöva slita ut dig med att klicka lägger jag upp den i den här posten också ...

Galghumoristiskt i arbetarroman: recension av Viktor Algrens Bollkastaren, publicerad i Arbetaren Zenit.

Alla hjärtans dag: Novell publicerad i Tidningen Kulturen.

Krishantering: Prosalyrisk novell publicerad i Arbetaren Zenit.

When the crisis comes ... : essay/short story published in The Commune (the link is to a pdf)

Lek och leda, arbete och tristess: Essä publicerad i Världens Ende #2.

Kvastens första dag på jobbet: Novell publicerad i Arbetaren Zenit.

Det "svarta Malmö" blir syndabock: Krönika publicerad i Arbetaren.

Av kött och blod: Roman publicerad, som följetong i tio delar sommaren 2011, i Arbetaren.

Sedan sommaren 2010 har jag regelbundet skrivit krönikor till Arbetaren, först med temat arbetsliv men sedan februari 2012 om vad fan jag vill. En del av dem kan läsas under etiketten Krönika.

Nu går det för övrigt utmärkt följa och kommunicera med mig på twitter också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar